Tuesday, April 8, 2008

MIMPI DI SIANG HARI

Td I baca magazine, ntah mcm mn ley tertido lak. Hehe. While I was sleeping, I dream about him. Hehe. I was in the car wif him wif 2 small kids. I dunno who are they but in d dream they are his niece and nephew. Agak confused ckit sebab mn ley jadi anak buah sbb dier anak sulung. Ntahla.. Ktorg kat bulatan pahang heading to Hospital Besar. Ntah la kenapa banyak2 jalan kat Msia ni tapi mimpi bulatan pahang. Ktorg pon berborak la ntah ape xley nak ingat pastu I was so shocked bler toleh belakang ader 2 of his fwen Jojo and the other 1 I dunno his name berlari kejar ktorg dr belakang. I told him his fwen run after us but dier cakap biar je la. I dunno why he acting like dat. Then we continue chatting. Lepas 2 I tgk lg kt belakng dorang still lagi kejar ktorng. I pon bgtau kat dier lg skali tapi dier cakap lantak je dorang tue. So i just kept quiet. Risau sgt. Ntah la kenapa. Pastu tetibe ader road block lak kt depan. Dier soh berhenti. Pastu I pon turunkan tingkap. Then, the policeman said ur phone is ringing. I dunno how my phone is wif him. But then I amek jer tepon tue. Pastu tetibe terkejut and terjaga dr tdo. My phone was ringing and my beloved prince charmin called me. I was so happy. Walaupon mimpi 2 agak complicated and xpaham pon the connection tapi I was so happy sebab dier yg call. I LOVE YOU so much

No comments: